نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پرداخت خسارات کشاورزان آسیب دیده در سیل اخیر خوزستان را مهم‌ترین اولویت عنوان کرد.
کد خبر: ۷۵۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 19 June 2019

جواد کاظم‌نسب با اشاره به آخرین وضعیت سیل‌زدگان استان خوزستان گفت: ما وضع خوبی را در استان خوزستان شاهد نیستیم، کشاورزان ما در بدترین شرایط به سر می‌برند. خسارات آن‌ها پرداخت نشده، منازل‌شان تعمیر نشده، کشت آینده نامعلوم است و آب مزارع نیز اکثرا تخلیه نشده است.

وی اضافه کرد: البته گزارش‌ها از تخصیص اعتبارات خبر می‌دهد، ولی بعید است تا دو سه ماه دیگر این مبلغ به دست مردم برسد. ما نیازمند یک اراده و عزم ملی برای حل مشکل مردم هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ترمیم جاده‌های ارتباطی یادآور شد: خوزستان قطب کشاورزی است و اگر به وضعیت راه‌ها و مزارع هم نرسیم کشت آینده را از دست می‌دهیم ضمن این‌که نارضایتی مردم هم تشدید خواهد شد.

کاظم‌نسب پرداخت خسارات کشاورزان را مهم‌ترین اولویت عنوان کرد و گفت: خیلی از مردم به خانه‌های تخریب‌شده‌شان برگشتند، در حالی که وسائل خانگی، جاده‌های ورودی و برق از بین رفته و انتظار داریم توجه بیشتری به این موضوع صورت گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار