رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد:
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین متعهد شده است در کل کشور 20 هزار خانه سیل زده را بازسازی کند، گفت: در مجموع در دشت آزادگان و هویزه باید یک هزار واحد مسکونی، بازسازی و یا از ابتدا احداث شوند.
کد خبر: ۷۵۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 19 June 2019

سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه آیین کلنگ‌زنی 502 پروژه احداثی و تعمیری در سوسنگرد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در خوزستان، اظهار کرد: بسیج مستضعفین متعهد شده است در کل کشور 20 هزار واحد را بازسازی کند.

وی افزود: این کار در استان‌های مختلف مانند مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان و حتی برخی استان‌های دیگر مانند خراسان شمالی آغاز شده است. در مجموع در دشت آزادگان و هویزه باید یک هزار واحد، هم بازسازی و هم از ابتدا احداث شوند که این حجم کار میان سپاه تهران بزرگ، سپاه خوزستان و کرمان تقسیم شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید فطر امسال درخصوص توجه و رسیدگی به مردم، گفت: رهبری به طور خاص در این زمینه درباره خوزستان تذکر دادند.

غیب‌پرور بیان کرد: ما امیدواریم در روند اجرای کار، طبق جدول زمانبندی خود پیش برویم. در حال حاضر نیز از زمانبندی عقب نیستیم و شرایط مناسبی داریم. در برخی جاها مثل روستای شاکریه برخی اقلامی که قرار بود به دست مردم برسد، توزیع شده است اما تعداد انگشت شماری هنوز باقی‌مانده‌اند که تا چند روز آینده اقلام مورد نیاز به دست آن‌ها نیز می‌رسد.

وی گفت: کارهای مهم مثل ساخت سیل بند، سم پاشی، تخلیه آب، تجهیز مساجد و مدارس در حدود 28 روستا در دشت آزادگان و هویزه تقریبا انجام شده است. پاکسازی خانه‌ها که در گام اول یک اولویت بود نیز به اتمام رسیده است و خانه‌ها حالا دیگر در مرحله ساخت و ساز هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قرار است این پروژه در کل کشور بین چهار تا شش ماه به اتمام برسد و امیدواریم طبق برنامه بتوانیم این کار را انجام دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار