فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: پرداخت خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده باید در اولویت قرار گیرد؛ با بررسی‌های صورت گرفته مشکل پرداخت تسهیلات برطرف شده است اما خسارت بلاعوض هنوز قطعی نشده است.
کد خبر: ۷۵۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 19 June 2019

سرتیپ حسن شاهوارپور ظهر امروز در دیدار با معتمدین و سران عشایر عرب دشت آزادگان اظهار کرد: سیل خسارت‌های زیادی به مردم مناطق مختلف استان وارد کرده و ما نیز مصیبت‌های مردم را در نقاط مختلف مورد بررسی قرار داده‌ایم و از آسیب‌ها با خبریم.

وی افزود: پاسداران و بسیج مردمی در این ۴۰ سال ثابت کردند که تا پای جان برای کمک به مردم و نظام آمادگی دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان بارش ۳۸ میلیارد مترمکعبی  را در سال جاری تجربه کرد که بارشی بی‌سابقه بود در حالی که در سال گذشته ۱۳ میلیارد مترمکعب بارندگی داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۱ میلیارد متر مکعب در یک ماه باید آب رها می شد که در غیر این صورت سدهای استان به شدت آسیب می‌دیدند و به لطف خدا این مسئله مدیریت شد.

شاهوارپور بیان کرد: تعداد زیادی از منازل مردم زیر آب رفت و تمامی سیل بندها تخریب شد و بیش از ۳۰ هزار هکتار از زمین‌های دشت آزادگان و هویزه زیر آب رفت اما ما باید با مشکلات بجنگیم و ناامیدی در بین مردم تزریق نکنیم.

وی افزود: پرداخت خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده باید در اولویت قرار گیرد؛ با بررسی‌های صورت گرفته مشکل پرداخت تسهیلات برطرف شده است اما خسارت بلاعوض هنوز قطعی نشده است.

شاهوارپور عنوان کرد: برخی مردم برای بازسازی منازل خود هیچ تردیدی ندارند که نیاز است خیران مردم آسیب دیده را همچنان حمایت کنند .

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار