پارک خودروهای سنگین به تأسیسات زیربنایی آسیب می زند، آلودگی صوتی، آلودگی هوا، افزایش حوادث ترافیکی و ترافیک سنگین از دیگر مشکلاتی است که به واسطه پارک خودروهای سنگین در شهر، حقوق مردم را هدف قرار می دهد.
کد خبر: ۷۵۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 24 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه این شهر پارکینگ خودروهای سنگین ندارد، گفت: ایجاد این پارکینگ در کرج ضرورت دارد.

محمدرضا احمدی نژاد در دهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد، با تأکید بر ضرورت ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین در کرج گفت: این کلانشهر از پارکینگ خودروهای سنگین برخوردار نیست و این موضوع موجب بروز مشکلاتی برای رانندگان این خودروها و نیز شهروندان شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج به وجود فضای خالی در کنار زندان قزلحصار اشاره کرد و ادامه داد: با تعامل و هماهنگی با مدیرکل زندان‌های استان البرز می‌توان اقدامات لازم برای ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین در این محدوده را انجام داد.

وی سرعت بالای خودروها و تردد ماشین های سنگین را یکی از مشکلات ساکنان مناطق نزدیک به حاشیه شهرها دانست و اظهار کرد: نقاط حادثه خیز منطقه ۱۲ شناسایی شده و تلاش ما بر آن است تا با اجرای طرح اصلاح هندسی در نقاط پرخطر این منطقه و افزایش ایمنی رانندگان و عابران، حوادث پرخطر کاهش یابد.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: منطقه 12 شهرداری کرج به زیرساخت فیبر نوری مجهز نیست و در صورتی که این شبکه ایجاد شود، دوربین‌های کنترل ترافیک در معابر و خیابان‌های این منطقه نصب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار