فرمانده انتظامی استان خبر داد ؛
فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۲۶۴ کیلو مواد مخدر از انواع مختلف و افزایش 20 درصدی دستگیری سوداگران مرگ، توسط مأموران پلیس در 3 سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 25 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اظهار داشت: در سال گذشته تلاش ها و برنامه‌های جدی و بسیار خوبی در سطح استان و خارج از مرزهای استان در راستای مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ داشتیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در طول 3 سال گذشته یک تن و ۲۶۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس در گلوگاه های استان کشف شده است، افزود: سودآوری و ارزش قاچاق مواد مخدر باعث شکل گیری گروه ها و شبکه های مافیای قاچاق در ابعاد فردی ،ملی و جهانی شده است و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت شبانه روزی در جهت مبارزه با این پدیده شوم تلاش کرده و در این راستا موفقیت های مطلوبی داشته اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در 3 سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سنوات قبل، افزایش 20 درصدی دستگیری سوداگران مرگ را داشته ایم، همچنین بیش از 70 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر که جهت حمل مواد مورد استفاده قرار می دادند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سردار یاری با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با سوداگران مرگ نیازمند مشارکت عمومی است ،ادامه داد: اقدامات پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر به اقشار مختلف جامعه از طریق آموزش های همگانی در مدارس ،آموزشگاه ها ،دانشگاه ها و در بین خانواده ها توسط کارشناسان انتظامی ارائه شده که اثرات خوبی در سطح جامعه داشته است.

وی با تشکر از تلاش های موثر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ویژه استاندار ایلام به عنوان رئیس این نهاد، تصریح کرد: با مشارکت دستگاه‌های مانند بهزیستی ،دانشگاه علوم پزشکی ،سایر دستگاه‌های فرهنگی و مردم نهاد و با همراهی مردم توانستیم برنامه ها و اقدامات قابل توجهی در راستای کاهش استفاده از مواد مخدر در استان انجام دهیم.

گفتنی است در حاشیه نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد ، برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد و عوارض مصرف مواد مخدر،توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی ، مسابقات انتظامی و... نیز اجرا شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار