مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: توسعه شبکه ارتباطی استان، تجهیز ۱۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت، و افزایش این تعداد تا پایان شهریور به ۲۲۶ روستا در سفر رئیس جمهور به ایلام انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 26 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به ایلام  ۱۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند که این تعداد تا پایان شهریو به ۲۲۶ روستا افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور به ایلام  ۲۷ دستگاه خودپرداز در مناطق محروم  با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه از توسعه ۵۰۰ کیلومتر فیبر‌نوری خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲۷ سایت تلفن همراه و ۲۰ روستای محروم از تلفن خانگی بهره‌مند می‌شوند که ۸ روستا به‌صورت تک ارتباطی خواهد بود.

وی دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به ایلام را کابل نوری و فیبر خانگی، مرکز خدمات مخابراتی و توسه پهنای باند دیتای استان دانست.

بیرامی تصریح کرد: اعتبار افتتاح این پروژه ۱۹۷ میلیارد تومان است و این بهره‌برداری‌ها موجب توسعه شبکه ارتباطی استان می‌شود.

وی یادآور شد: بازسازی شبکه ارتباطی استان که بر اثر سیل اخیر دچار مشکل شده بود از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و واحدهای تابعه آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطرنشان کرد: مناطق خسارت دیده ملکشاهی، میمه و پهله از طریق سیستم رادیویی و مابقی از طریق فیبر‌نوری بازسازی خواهند شد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار