سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام:
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از بازسازی ۱۰۰ فضای آموزشی این استان در فصل تابستان با مشارکت دانش آموزان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 26 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا حیدری افزود: این مدارس در قالب طرح هجرت در طول فصل تابستان و با مشارکت دانش آموزان علاقه مند به این طرح اجرا خواهد شد.

وی اعتبار امسال این طرح را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح همه ساله بعد از برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان اجرا و در قالب آن مدارس با مشارکت دانش آموزان بازسازی می‌شوند.

وی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و افزایش حس مسئولیت پذیری را مهمترین هدف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح با مشارکت بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در فصل تابستان اجرا و عملیات رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی مدارس انجام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پارسال بیش از ۱۰۰ فضای آموزشی استان در طرح هجرت بازسازی شد، گفت: اجرای این طرح به آموزش و پرورش استان ابلاغ شده تا نیازهای تعمیراتی مدارس را به این دستگاه اعلام کنند.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اقدام‌های انجام گرفته در اجرای طرح هجرت را شامل بهسازی فضای مدارس، تعمیر تجهیزات و در صورت لزوم انجام ایزوگام و عایق بام مدارس اعلام کرد.

به گفته حیدری، دانش آموزان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به آموزش و پرورش مراجعه و با شرکت در این طرح تا شهریورماه در تعمیر مدارس استان مشارکت و حق الزحمه نیز دریافت کنند.

در سال تحصیلی گذشته ۹۰ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس استان ایلام به تحصیل اشتغال داشتند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار