رییس سازمان بسیج مستضعفین؛
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در کنگره بزرگ اربعین ۹۸ و هم در بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام همچون گذشته با تمام توان پای کار خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 26 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار غلامحسین غیب پرور در دیدار استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام، خاطر نشان کرد: بسیج در کنگره بزرگ اربعین ۹۸ و هم در بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام همچون گذشته با تمام توان پای کار خواهد بود.

استاندار ایلام هم در این دیدار گفت: اقدامات سپاه در این استان در مناطق سیل زده قابل تقدیر و تحسین است که به بهترین صورت ممکن و با بهترین توانمندی صورت گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و امروز بیش از همیشه در پیشگاه ملت ایران عزیز است.

وی در ادامه به مباحث مربوط به برنامه ریزی اربعین ۹۸، زیرساخت‌های جاده‌های مسیر اربعین، موکب ها و مجتمع‌های پذیرایی از زوار پرداخت و یادآور شد: هر سال در ایام اربعین اقدامات سپاه در راستای روان سازی عزیمت و بازگشت زائران حسینی به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: سپاه امسال نیز همانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی با یک توان مضاعف وارد عمل می‌شود.

سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: در این راستا سپاه براساس تکریم وظیفه شرعی در راستای کمک به تمامی کمیته‌های اربعین در سال ۹۸ از جمله کمیته امنیت، کمیته فرهنگی و آموزش، کمیته ترابری و حمل و نقل، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته بهداشت و درمان و … با تمام توان وارد این کار شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال سپاه تحت تأثیر رهبری فرزانه و رهنمودهای معظم‌له با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در حوزه‌های ترابری، حمل و نقل، امکانات و تجهیزات پزشکی، امنیت و سایر حوزه‌ها در راستای کمک رسانی و نیز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کار می‌گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار