بازرس کل استان ایلام؛
بازرس کل استان ایلام گفت: استخدام های غیرقانونی ادارات یکی از دغدغه های اصلی بازرسی استان است ولی متاسفانه خلاء قانونی موجود و بهانه ی نیروی شرکتی بودن راه گریزی را برای برخی مدیران ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۵۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 30 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛عیسی هواسی اظهار داشت: تا رای و محکومیت قطعی برای پرونده ای صادر نشود ما نمی توانیم آنها را رسانه ای کنیم.

وی بیان داشت: استخدام های غیرقانونی ادارات یکی از دغدغه های اصلی بازرسی استان است ولی متاسفانه خلاء قانونی موجود و بهانه ی نیروی شرکتی بودن راه گریزی را برای برخی مدیران ایجاد کرده است.

هواسی عنوان کرد: در سال ۹۷ بیش از ۷۲ بازرسی موردی توسط بازرسی استان انجام شده و بیش از ۵۱۲ مورد تذکر و ۱۸۸ توصیه به دستگاه اجرایی انجام شده است.

بازرس کل استان ایلام افزود: ۸۴ درصد تذکرات و ۱۰۰ درصد پیشنهادات نیز اجرایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی استان در سال ۹۷ بر بالغ بر ۸۵۰ معامله نظارت مستقیم داشته و به ۸۸۱ شکایت نیز رسیدگی کرده است، گفت: در حوزه شهرستان ایلام سه هزار و ۴۸۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

هواسی افزود: در نتیجه ی بازرسی های صورت گرفته در سال ۹۷ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بیت المال عودت داده شده است.

وی گفت: در سال جاری بازرسی های ویژه ای برای زیرساخت های حوزه ی وزارت نفت پیش بینی شده که بزدودی آغاز می شود./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
استخدام نیروهای خرید خدمات ازنزدیکان وهمسران افراداداره کل وادارات شهرستانهاآموزش وپرورش بزرگترین خیانت وبی قانونی سال 97/98می باشد همینها سال دیگه استخدام دائمی میشوند و این خیانت به جوانان تحصیل کرده وباسواد است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار