مدیر کل راه و شهرسازی ایلام:
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت: روند تکمیل بزرگراه ایلام- مهران به عنوان مسیر اصلی زائران اربعین تسریع می یابد.
کد خبر: ۷۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 30 June 2019

به گزراش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت: این پروژه در سه قطعه در حال اجرا است، قطعه اول به طول ۱۱ کیلومتر است، ۲ کیلومتر این قطعه به صورت چهار خطه اجرا و زیر بار ترافیک قرار دارد، تونل موازی تونل راه کربلا به طول ۷۶۰ متر حفاری شده و پیمانکار مشغول عملیات کف برداری است و سپس عملیات لاینینگ (پوشش بتونی) و روشنایی اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: عملیات حفاری تونل کیلومتر ۶-۷ نیز در این قطعه به طول ۸۴۰ متر نیز آغاز شده است.

وی در مورد قطعه دوم گفت: طول این قطع ۱۹ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر آن به صورت چهارخطه اجرا شده و زیر بار ترافیک قرار دارد و در تلاش هستیم تا اربعین سال جاری ۹ کیلومتر باقیمانده این قطعه را تکمیل کنیم.

مدیرکل راه وشهرسازی تصریح کرد: قطعه سوم این پروژه به طول ۳۹ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر این قطعه در کنار مسیر قبلی اجرا می‌شود، ۲۲ کیلومتر آن به صورت چهارخطه اجرا و زیر بار ترافیک قرار دارد.

وی افزود: سه کیلومتر از این ۲۵ کیلومتر در دست اجراست، شش کیلومتر اصلاح مسیر رفت در محدوده کنجانچم نیز به انجام رسیده و دو کیلومتر دیگر نیز در حال اجرا است.

وی گفت: مسیر برگشت محدوده کنجانچم که ۹ کیلومتر است نیز در حال اجراست.

کاظمی بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر از ۱۰ ماه گذشته تا کنون میزان اعتبارات تزریق شده به پروژه بزرگراه ایلام- مهران افزایش چشمگیری داشته هر چند که هنوز پیمانکاران مطالبات زیادی در این زمینه دارند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار