فرمانده انتظامی ایلام :
فرمانده انتظامی ایلام بر لزوم رفع نواقص زیرساخت‌های مرز مهران و استان ایلام قبل از اربعین تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 01 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت: اربعین حسینی (ع) نماد اقتدار ایران اسلامی و مدال افتخار برای استان ایلام است و این موضوع سبب خواهد شد تا مسئولان استانی با هماهنگی و همپوشانی هم، بهترین خدمت را به زائران ارائه دهند.

وی افزود: نیروی انتظامی بلافاصله پس از اربعین سال گذشته با جلسات مشترک و هماهنگی های درون و برون سازمانی، مشکلات و نواقصات سال گذشته را شناسایی و برای رفع آن اقداماتی را انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به محدودیت زمانی تا آغاز کنگره اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی بایستی فرصت را غنیمت شمرده و از این زمان باقی مانده استفاده کنند تا امسال که با سال های گذشته با توجه به رایگان بودن روادید فرق خواهد کرد تمهیدات لازم و بهسازی زیرساخت ها را برای حضور میلیون‌ها نفر عاشق در پایانه مرزی مهران فراهم کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی به منظور ایمنی در تردد زائران در محورهای مواصلاتی همانند سال گذشته تمامی راه ها را به وسیله دوربین های کنترلی و هوشمند توسط مانیتورینگ شبانه روزی مورد رصد قرار می دهد تا علاوه بر کنترل جمعیت برای ورود و خروج از پایانه مرزی مهران، برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد شود.

سردار یاری با بیان اینکه قطعاً اربعین امسال متفاوت تر از سالهای گذشته از لحاظ کمی و کیفی خواهد بود گفت مسئولان کشوری و استانی بایستی خود را آماده ورود و خروج جمعیت میلیونی زائران از پایانه مرزی مهران کنند.

به اقتضاء نگاه و نیاز در اربعین کار کنیم

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز در این نشست گفت: در اربعین امسال بایستی به اقتضای نگاه و نیاز کار کنیم و با توجه به حضور میلیونی زائران بیشتر از گذشته در خدمت رسانی فعال باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: امسال بدون مرز بندی با ناجا برنامه های مشترک، اقدام و حضور میدانی را به منصه ظهور خواهیم گذاشت تا بتوانیم اقتدار ایرانی و عزت استانی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: امسال سپاه استان هر جایی که نیروی انتظامی درخواست کند نیرو در اختیار قرار خواهد داد تا بتوانیم با کمک و همراهی همدیگر به بهترین نحو ممکن به زائران اربعین حسینی (ع) خدمت کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در پایان بیان کرد: علاوه بر ظرفیت سپاه، امسال نیز بسیج با تمامی امکانات در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) خواهد بود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار