مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از فعالیت ۱۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت همزمان با فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 01 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین عارفی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۳۱ خرداد تا ۳۱ شهریور به مدت سه ماه و با مشارکت امدادگران این جمعیت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۶ پایگاه امداد و نجات در استان ایلام فعال خواهند بود، ادامه داد: از این شمار ۱۳ پایگاه ثابت و سه پایگاه نیز موقت بوده که به مسافران تابستان خدمات لازم را در صورت نیاز ارایه می کنند.

وی اظهار کرد: این پایگاه ها در محورهای ارتباطی حادثه خیز استان فعال خواهند بود و در صورت بروز حوادث احتمالی جاده ای امداد لازم را به مسافران ارایه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جمعیت هلال احمر این استان با بکارگیری خودرو های امدادی نظیر آمبولانس، خوددرو ست نجات و کمک دار در خدمت هموطنان خواهد بود.

وی از مسافران خواست تا با رعایت اصول استاندارد و رعایت نکات ایمنی در مباحث پیشگیری از حوادث سفر ایمنی داشته و در جهت کاهش سوانح رانندگی مشارکت لازم را داشته باشند.

عارفی با اشاره به اینکه شماره اضطراری ۱۱۲ امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده است، گفت: تمام امکانات لازم این جمیعت برای اجرای این طرح بکارگیری خواهد شد.

استان ایلام به دلیل حادثه خیز بودن محورهای ارتباطی موجود در طول ایام سال شاهد بروز حوادث جاده ای گسترده است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار