فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: ایجاد امنیت اجتماعی حاصل تلاش جمعی است و نیروی انتظامی با پشتیبانی دستگاه قضائی و همراهی اقشار مختلف جامعه در رسیدن به این مهم موفق بوده است.
کد خبر: ۷۵۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 02 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری ظهر سه شنبه در دیدار با محمد رزم مدیر کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: ایجاد امنیت اجتماعی حاصل تلاش جمعی است و نیروی انتظامی با پشتیبانی دستگاه قضائی و همراهی اقشار مختلف جامعه در رسیدن به این مهم موفق بوده است.

وی با اشاره به ابلاغ تدابیر اخیر مقام معظم رهبری به دستگاه قدرتمنده قضائی، افزود: امروز همه شاهد یک تحول اساسی در قوه قضائیه هستیم و خدا را شاکریم امروز در راس این قوه شخصی برجسته و از شاگردان مکتب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با دانش و تسلط کامل قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نسبت به جمعیت، حوزه جغرافیایی و وسعت جرم، جزء استان های پاک و در رتبه ۲۲ کشور هستیم، تصریح کرد: در راستای برخورد با پدیده شوم موادمخدر در حوزه انتظامی و قضائی، افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سوداگران مرگ را داشتیم و در ۳ سال گذشته مقدار یک تن و ۲۶۴ کیلو مواد مخدر از انواع مختلف توسط ماموران پلیس در سطح استان کشف شده است.

سردار یاری با قدردانی از دقت و سرعت عمل دستگاه قضائی، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵ هزار پرونده با تلاش‌های دلسوزانه کارکنان قوه قضائیه حل و فصل شده و در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌ها با دخالت مشاوران و مددکاران اجتماعی به صلح و سازش ختم شده است.

در ادامه این دیدار مدیر کل دادگستری استان ایلام گفت: افتخار نیروی انتظامی و دستگاه قضا خدمت در سایه پرچم ولایت فقیه است.

محمد رزم با تبریک و تهنیت شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب در ۷ تیرماه ۱۳۶۰، افزود: افتخار پلیس و دستگاه قضاء خدمت در سایه ولایت فقیه در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای تحت عنوان تحول دستگاه قضائی از جمله برنامه تقویت ستاد مبارزه با جرائم خاص و رسیدگی به جرائم مخلان نظم و امنیت در پیش داریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار