رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از آغاز اجرای طرح ترخیص موقت از پارکینگ و تقسیط جرایم وسایل نقلیه توقیفی با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی از امروز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 02 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای دستورالعمل صادره از پلیس راهور ناجا و به منظور تسهیل در فرایند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و پرداخت جرایم معوق انباشت شده و رضایت شهروندان از امروز خودروهایی که به دلیل جرایم معوق بیش از ۱۰ میلیون در پارکینگ توقیف شده‌اند به صورت موقت ترخیص می‌شوند.

وی افزود: ناتوانی برخی از افراد در پرداخت یک باره جرایم رانندگی معوق باعث توقف طولانی وسایل نقلیه توقیفی و استهلاک آنان شده و زمینه بروز برخی ناهنجاری‌ها رفتاری را فراهم آورده است.

کوهزادی بیان کرد: به همین منظور اشخاصی حقیقی که وسایل نقلیه آن‌ها به دلیل جریمه معوق بیش ۱۰ میلیون ریال توقیف شده‌اند می‌توانند با مراجعه به ستاد ترخیص پلیس راهور محل سکونت خود و سپردن تعهد به صورت موقت نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه ترخیص موقت مکلف هستند در بازه زمانی یک ساله نسبت به پرداخت جرایم معوق به صورت اقساطی اقدام کنند مطرح کرد: در صورتی که فرد متعهد در مهلت اعطایی مبادرت به پرداخت جرایم معوق نکند ضمن جلوگیری از ارائه خدمات به نامبرده بلافاصله شکایت پلیس راهور به صورت سیستمی در سابقه پلاک خودروی وی ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام اظهار داشت: این طرح شامل مالکان سایر وسایل نقلیه توقیفی و موتورسیکلت‌ها که به دلایل دیگری در پارکینگ متوقف می‌باشند نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مالکان وسایل نقلیه در هنگام مراجعه به ستاد ترخیص بایستی مدارک هویتی خود و وسیله نقلیه را به همراه داشته باشند گفت: هیچ گونه مدارکی از مالک وسیله نقلیه به عنوان ضمانت اجرایی اخذ نشده و صرفاً پس از تکمیل فرم تعهد، در شناسامه مالکیت وسیله نقلیه عبارت (شکایت دارد- ترخیص موقت) درج می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار