شهردار ایلام؛
شهردار ایلام با اشاره به برنامه ریزی برای حضور ۱۰ هزار نفر از شهروندان ایلامی در برنامه های دهه کرامت گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری فعالتر از حوزه عمرانی است و با برگزاری برنامه های مناسب در مناسبت های مختلف سعی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در شهر دارند.
کد خبر: ۷۵۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 06 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه های خاصی توسط شهرداری ایلام در دستور کار قرار دارد که آذین بندی خیابانها، جشن در چغا سبز و جنگ شادی در خیابان طالقانی شهر ایلام از مهمترین این برنامه ها است.

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال شهروندان از برنامه های جنگ شادی در شهر ایلام پیش بینی می شود که بیش از ۱۰ هزار نفر در این برنامه حضور یابند.

شهردار ایلام تزریق روحیه نشاط و شادابی، ایجاد امید و همچنین گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را از مهمترین اهداف اصلی برگزاری این آیین ها برشمرد.

صادقیان گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای این برنامه ها پیش بینی شده است.

وی در ادامه از نیروی انتظامی و سایر دستگاه های متولی خواست که در ایجاد و برقراری نظم و امنیت این برنامه ها که عموماً با استقبال زیاد مردم مواجه می شود به شهرداری کمک کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ سازی در زمینه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه رسالت اصلی حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری به خوبی عملیاتی شود.

شهردار ایلام همچنین خواستار تهیه چندفیلم سینمایی با محوریت موضوع دفاع مقدس و فتح و پیروزی مهران قهران و میمک شد گفت: تیه فیلم سینمایی نقش مهمی در معرفی مظلومیت مردم ایلام و رشادت و استقامت آنان به سایر مردم کشور دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار