سرپرست اداره منابع طبیعی دهلران:
سرپرست اداره منابع طبیعی دهلران گفت: احیا و بهسازی پارک جنگلی شهید باهنر دهلران یکی از اولویت های منابع طبیعی شهرستان است.
کد خبر: ۷۶۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نصر الله پارسه گفت: با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان ونبود تفرجگاه برای شهروندان در صورت تامین اعتبار اقدامات مناسبی برای رفاه حال شهروندان در این پارک صورت خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: با توجه به وظیفه ذاتی منابع طبیعی تلاش خواهد شد علاوه بر توسعه و احیا عرصه های جنگلی به خاطر شرایط اقلیمی شهرستان صیانت از پارک های جنگلی وعرصه های ملی در شهرستان بیش از گذشته توجه جدی تری خواهد شد.

پارسه عنوان کرد: ایجاد سکو، سرویس های بهداشتی برای رفاه حال شهروندان، هرس درختان و افزایش تولید نهال از جمله برنامه هایی است که در آینده نزدیک در پارک شهید باهنر شهرستان صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران افزود: بدون شک برای توسعه فضای جنگلی و پارک های تفرج گاهی در سطح شهرستان نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان هستیم که امیدواریم در این راستا شهروندان فهیم این اداره را برای اجرایی شدن برنامه‌ها خود یاری کنند.

پارک جنگلی شهید باهنر دهلران در ۱۵ کیلومتری مسیر دهلران به اندیمشک واقع شده که مساحت این پارک ۲۵۴ هکتار است و سالانه بیش از ۲۵۰ هزار اصله نهال در آن تولید می شود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار