رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: علت بیشتر تصادفات فصل تابستان سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه است.
کد خبر: ۷۶۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات فصل تابستان سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه است، رانندگان در طول مسافرت ها با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه با توجه کافی به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح جاده ها بخصوص در شب ها به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

سرهنگ همتی زاده گفت: خوشبختانه با پیگیری های سازمان علوم پزشکی استان ایلام سیستم تروما در استان ایجاد شده، که این سیستم از محل حادثه تا انتهای مراحل بازتوانی بیمار برنامه دارد و به عبارت دیگر، اگر فردی در یک جاده تصادف کرده باشد، سیستم تروما برای انتقال صحیح بیمار از محل حادثه به مراکز تروما، درمان و مدیریت صحیح تروما و توانبخشی و بازگشت فرد به جامعه دارای برنامه مشخص است که این موضوع تاثیر مثبتی بر کاهش متوفیان و مصدومان ناشی از تصادفات خواهد داشت.

وی تصریح کرد: رانندگان و مسافران در صورت وقوع تصادفات جاده ای در طول مسافرت ها سریعاً با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۵ جهت امدادرسانی سریع مصدومان تماس برقرار کنند.

رئیس پلیس راه ایلام افزود: رانندگان قبل از شروع مسافرت از سالم بودن چراغ ها، ترمز، باد و وضعیت لاستیک ها، میزان روغن موتور و آب رادیاتور اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به حرکت کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار