رئیس بسیج رسانه‌ای استان ایلام:
رئیس بسیج رسانه‌ای استان ایلام، از ایجاد دبیرخانه جشنواره ابوذردر استان ایلام خبرداد.
کد خبر: ۷۶۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سامی شهبازی اظهار داشت: با موافقت رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای کشور، دبیرخانه دائمی جشنواره ابوذر در ایلام افتتاح می‌شود.

رئیس بسیج رسانه‌ای استان ایلام گفت: اقدام و عملکرد مثبت و قابل ارائه جشنواره ابوذر استان ایلام و برگزاری موفق با تولید محتوی فاخر و تاثیرگذار موجب آن شده است که در بررسی عملکرد اجازه وجود دائمی جشنواره ابوذر در ایلام صاد شود.

وی به تاثیر جشنواره ابوذر در امید واقعی به جامعه و پرهیز از امید آفرینی واهی گریزی زد و یادآور شد: بسیج رسانه خالق کارجهادی در حوزه رسانه است و در عرصه جنگ نرم   بدون چشمداشت مالی و وابستگی سیاسی و حزبی حرکت می‌کنند.

شهبازی اقدامات انجام شده در حوزه بسیج رسانه را بیان و گفت: تشکیل هیئت اندیشه ورز برای حرکت هدفمند و با پشتوانه اقدامات تحقیقاتی و موارد مورد توجه مردم، مطالبه‌گری و مقابله با خط و ربط دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه رسانه در استان ایلام در اولویت کاری بوده و در اتاق فکر بسیج رسانه اهتمام به تقویت گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی تلاش در افزایش سطح سواد رسانه‌ای، تولید محتوی فاخر و حضور در عرصه توئیت و فضای مجازی در اجرای منویات مقام معظم رهبری از اولویت و ابلاغیه‌های سردار فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام است که توسط بسیج رسانه رصد و اجرایی می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه: بر هیچ کس پوشیده نیست که امروز یکی از ابزارهای مبارزه بین تمدن تکنولوژیک غرب و جهان اسلام، «رسانه» است؛ و بسیج رسانه در این راستا کار جهادی کرده و تبلور اقدام بسیج رسانه در جشنواره  ابوذر قابل عرصه است.

وی در خاتمه به فراخوان جشنواره ابوذر سال 98 در استان ایلام اشاره و تصریح کرد: فراخوان جشنواره ابوذر به زودی صادر می‌شود./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار