مدیر کل آموزش و پرورش ایلام از اجرای طرح حامی در ۴۰ مدرسه این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسفندیار رستم زاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف کمک به مدارس کم برخوردار سال تحصیلی گذشته در ۴۰ مدرسه این استان به صورت آزمایشی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این طرح مدارس برخوردار در زمینه‌های آموزشی و رفاهی به سایر مدارس غیر برخوردار در مناطق حاشیه و دور افتاده مناطق شهری و روستایی استان استان کمک می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اضافه کرد: در این طرح که با همکاری حوزه امور بانوان آموزش و پرورش اجرا می‌شود، هر دو مدرسه با امضا پیمان نامه به همکاری در زمینه‌های مختلف همچون آموزشی، کیفیت بخشی پرورشی و تربیتی، حمایت‌های مالی، تعاون و مشارکت پذیری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و… می‌پردازند.

رستم زاد با بیان اینکه طرح حامی در ۲۷ مدرسه شهر ایلام اجرا شده افزود: این طرح سال تحصیلی آینده در شمار بیشتری از فضاهای آموزشی استان اجرا خواهد شد.

وی، ایجاد حس تعاون و تقویت فرهنگ مشارکت، ایجاد ارتباط همدلی و تقویت نوع دوستی، ایجاد مشارکت و تبادل تجربه را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد بهره مندی و پیشرفت مدارس کم برخوردار از امکانات مختلف خواهیم بود.

رستم زاد گفت: تلاس و اهتمام جدی این سازمان اجرای طرح مذکور در شمار بیشتری از مدارس برای سال تحصیلی آینده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار