معاون شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام:
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: طی سه ماهه امسال ۲ هزار و ۱۲۵ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای این استان واگذار شده که حدود ۵۵ درصد آنها را انشعاب‌ آب و ۴۵ درصد را انشعاب فاضلاب تشکیل می دهد.
کد خبر: ۷۶۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 08 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا دادگر افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و ۲۱۳ فقره انشعاب آب در سطح شهرهای استان واگذار و نصب شده که این میزان نسبت به پیش بینی بودجه تحقق ۲۵ درصدی داشته است.

وی گفت: از این تعداد انشعابات واگذار شده بیش از ۶۳۸ فقره مربوط به شهر ایلام است که ۶۵ درصد از انشعابات خانگی و مابقی نیز انشعاب تجاری و صنعتی و… بوده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام یادآور شد: طی سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۲۵ فقره (هشت هزار و ۳۶۵ فقره انشعاب فاضلاب و پنج هزار و ۴۶۰ فقره انشعاب آب) به متقاضیان در شهرهای استان واگذار شد.

دادگر اضافه کرد: با واگذاری این میزان انشعاب طی سال گذشته تعداد انشعابات آب در شهرهای استان به بیش از ۱۴۴ هزار و ۳۵۰ فقره و تعداد انشعابات فاضلاب نیز به بیش از ۷۷ هزار و ۳۶۰ فقره رسید.

وی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب، یادآور شد: شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید انشعاب آب اقدام کنند.

دادگر با بیان اینکه نصب انشعاب بدون مجوز شرکت آب و فاضلاب تخلف محسوب می‌شود، تصریح کرد: با متخلفین این حوزه طبق قانون برخورد و جریمه خواهد شد.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند و بیش از ۵۳ درصد تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار