معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در قالب گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی در راستای ساماندهی بهتر اقلام اساسی و تنظیم بازار، تامین، توزیع و نظارت سازماندهی شد.
کد خبر: ۷۶۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 09 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در راستای ساماندهی بهتر اقلام اساسی و تنظیم بازار، تامین، توزیع و نظارت سازماندهی شد.

وی افزود: این مهم توسط معاونت بازرسی و نظارت همچنین با رویکرد بهتر و با هدف توزیع عادلانه در بین آحاد مردم و شفافیت در انجام وظایف مطابق دستورالعمل‌ها طی جلسه‌ای با سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه‌های مربوطه و همچنین با رعایت پراکنش جغرافیایی عوامل توزیع مردمی سازماندهی شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی از طریق مباشرین مربوطه صرفا تامین‌کننده و سازمان صنعت و اتحادیه‌ها به‌عنوان مدیریت توزیع و ناظر به وظایف خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار فرصتی برای اصناف و بازاریان است که در این طرح به کمک اصناف و در کنار آن‌ها مانع سواستفاده از بازار می‌شویم و لازم به ذکر است که بازرسی از عاملین خرده‌فروش به‌صورت جدی در دستور کار معاونت بازرسی قرار دارد.

عبدخانی عنوان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد شخصی و یا شکایات‌های خود، در زمینه بازار و اصناف را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند که در کمتر از ۲۴‌ساعت پاسخ شکایت به فرد شاکی اعلام می‌شود./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار