رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام :
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام از ارتباط و تعامل سازنده با رسانه های استان از جمله خبرگزاری ها،روزنامه های کثیرالانتشار،هفته نامه های محلی،پایگاه ها و کانال های خبری در استان خبر داد و گفت: رسانه های استان در زمینه های مختلف خبری همکاری قابل توجهی با روابط عمومی این شرکت دارد که این بیانگر تعامل سازنده با اصحاب رسانه در زمینه های مختلف است.
کد خبر: ۷۶۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 10 July 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛ ایرج ملکی با اشاره به اینکه در سال گذشته 15خبرگزاری، 57 پایگاه و سایت اطلاع رسانی، بیش از31 کانال خبری ، 75 روزنامه کثیرالانتشار و تعداد قابل توجهی نشریات منطقه ای و محلی نسبت به پوشش اخبار این شرکت همکاری داشته است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از170 خبر و گزارش در حوزه های مختلف این شرکت تولید شده که خوشبختانه با همکاری رسانه های استانی،منطقه ای و ملی به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است .

ملکی  با اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه استان ارتباط و تعامل سازنده دارد، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان این واحد صنعتی، نقش سازنده ایفاء می کند و طی سالیان متوالی این مهم به اثبات رسیده است.

وی  با بیان اینکه روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان برای جامعه است، تصریح کرد: توجه به افکارعمومی، تعامل و همکاری فعال و مستمر با رسانه های دیداری و نوشتاری، ایجاد برنامه های نظام مند و اطلاع رسانی شفاف، می تواند این واحد را کارآمد جلوه دهد.

ملکی با اشاره به اینکه روابط عمومی یعنی هنر مردم داری و دانستن برقراری رابطه خوب با دیگران، خاطرنشان کرد: روابط عمومی این شرکت با برقراری مناسب ارتباطات دو سویه با جامعه بخصوص با اهالی رسانه ها به اهداف مورد نظر خود رسیده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در حال حاضر بیش از90 روزنامه کثیرالانتشار،50 هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه، 42 پایگاه خبری و 18 خبرگزاری و چندین کانال خبری فعال در استان فعالیت می کنند که با شرکت پالایش گاز ایلام ارتباط و تعامل سازنده ای دارند.

ملکی با اشاره به اینکه این تعداد فعال رسانه ای بعنوان نمایندگان افکارعمومی و رکن چهارم دموکراسی نقش بسزایی در توسعه همه جانبه استان دارند،افزود: روابط عمومی در این میان نقش بسیار مهم و بسزایی در ارتباط شفاف و سازنده بین شرکت و رسانه ها ایفاء می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار