معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: تاکنون 1937 کارت هوشمند برای ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان صادر و تمدید شده است.
کد خبر: ۷۶۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 11 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد حسنی  گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1937 کارت هوشمند برای ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان صادر و تمدید شده است.

وی افزود: در بخش ناوگان حمل باری سنگین 3094، ناوگان مسافربری 1189، ناوگان وانت بار 2073 ناوگان وانت بار و بخش مسافربری 1970 نفر کارت هوشمند فعال دارند.

معاون حمل و نقل استان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ هزار و ۶۸۰ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام توزیع شد.

حسنی ادامه داد: توزیع این تعداد لاستیک‌ها در قالب ۱۲ هزار و ۲۹۸ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری بوده که کارت هوشمند آنها فعال است انجام شده است.

وی یاداور شد: جهت اطلاع به موقع از جزئیات تردد ناوگان، مشاهده تردد و مسیر سفر خودرو، گزارش میزان توقف‌های خودرو در حین سفر، گزارش کارکرد ناوگان و… ۱۷۴ اتوبوس به سامانه سپهتن متصل شدند.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۵۰دستگاه سواری و 1600 ناوگان مسافربری شامل اتوبوس، مینی‌‌بوس و سواری به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته حسنی،۶ شرکت سواری و ۲۳ اتوبوس مسوولیت حمل ‌و نقل مسافر در مهران را بر عهده دارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار