معاون سازمان برنامه و بودجه کشور؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:برای ایجاد، توسعه، مرمت، بهسازی و اتمام پروژه مهم و ارتباطی ایلام- مهران ظرف هفته آینده ۳۰ میلیارد تومان تخصیص می یابد.
کد خبر: ۷۶۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 11 July 2019
 به گزارش تابناک ایلام،معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت:این اعتبار  صرفاً برای پروژه های مسیر ایلام -مهران باید هزینه شود و نباید به مطالبات انباشت شده قبلی اختصاص یابد.

سید حمید پورمحمدی با بیان اینکه در صورتی که پیمانکار تعهد نماید که بیمارستان بانگنجاب را حداکثر تا پایان سال جاری به اتمام برساند، تمام ۸۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز آن بدون فوت وقت تامین و تخصیص پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: برای حمایت از توسعه همه جانبه استان ایلام و رفع موانع و مشکلات طرح ها و پروژه ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی حضور بخش خصوصی و بانک های عمل در استان ایلام برای امر سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه مدیران استان باید با اتحاد و همدلی برای جذب سرمایه گذار و توسعه استان ایلام بی وقفه تلاش کنند.

دکتر پورمحمدی گفت:  با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید است و هدف اصلی نیز  ایجاد اشتغال است ، می توان در استان های دارای ظرفیت چون ایلام در این راستا گام های مهمی برداشت. 
 
وی افزود: سعی داریم در استان هایی که غبار محرومیت بر چهره شان نشسته است با حضور مدیران ارشد ملی و اقتصادی برای رفع محرومیت اقدامات عملی داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: قرار بر این شده است که با حضور مدیران ارشد ملی در حوزه ی مالی و  بودجه ای و با کار کارشناسی در  جهت رفع محرومیت برنامه ریزی های عملیاتی صورت پذیرد./م

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار