مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ایلام به منظور پرکردن اوقات و فراغت دانش‌آموزان ایلامی در زمینه‌ آموزش‌های تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی «فصل رویش» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۶۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 12 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛روح اله پارسی گفت: این انجمن نسبت به برگزاری مجتمع‌های تابستانی با عنوان فصل رویش برای برادران و خواهران در سطح استان اقدام کرده است.

وی افزود: تلاش شده با استفاده مناسب از اوقات فراغت دانش آموزان آموزش‌های تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی در نظر گرفته شده است.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای در این زمینه با جهاد دانشگاهی منعقد شده است، تصریح کرد: بر اساس آن کلاس‌های مهارتی با ۵۰ درصد تخفیف برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

پارسی خاطر نشان کرد: علاوه بر آموزش‌های تشکیلاتی و معرفتی، در حوزه ورزشی نیز با تشکیل تیم‌های فوتسال، کوهنوردی، تیراندازی و... تلاش شده به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کمک شود.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر در سطح استان در این کلاس‌ها شرکت می‌کند، افزود: کلاس‌ها تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و اردوهایی نیز در شهریور ماه برای اعضا در نظر گرفته شده است./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار