در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام عنوان شد؛
 استاندار ایلام گفت؛ اعتبارات اختصاص یافته به مناطق سیل زده استان از کل اعتبارات استان بیشتر است.
کد خبر: ۷۶۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 13 July 2019

 استاندار ایلام گفت؛ اعتبارات اختصاص یافته به مناطق سیل زده استان از کل اعتبارات استان بیشتر است.

 به گزارش تابناک ایلام، استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز شنبه ۲۲ تیرماه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان با اشاره به اعتبارات مصوب اختصاص یافته استان در سیل فروردین ماه گفت: در مجموع ۶۲۲ میلیارد تومان اعتبار به مناطق سیل زده استان ایلام ابلاغ شده است که از این بابت بایست از تمامی دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر نمایم.

وی با اشاره به این مهم که در برخی بخش ها این اعتبارات تا بیش از ۵۰ درصد تخصیص یافته ، اضافه کرد:اعتبارات اختصاص یافته به مناطق سیل زده استان از کل اعتبارات استان بیشتر است.

استاندار ایلام در ادامه به سهم بخش های مختلف از این اعتبارات پرداخت و گفت: بخش زیربنایی با ۲۱۹ میلیارد تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از ۲۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به بخش مسکن ۵۸ میلیارد تومان بصورت تسهیلات بلاعوض و ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بوده است. 

سلیمانی دشتکی در ادامه به اختصاص ۱۹۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از این میزان ۹۹/۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۹۲/۵ میلیارد تومان بصورت تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار