تذکر نماینده مردم شیراز به وزیر راه در خصوص چرا در جابجایی مدیران به جای رعایت حرمت افراد با زد و بند و باج‌دهی اقدام می‌شود؟ قرائت گردید که بنظر میرسد باتوجه به تغییرات روی داده در روزگذشته محور این تذکر عزل مدیرکل راه وشهرسازی باشد
کد خبر: ۷۶۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 15 July 2019

تابناک فارس به نقل از راک نیوز:روز گذشته طی حکمی علیرضا صحرائیان فرماندار سابق شهرستان جهرم جایگزین فیروز تکاور مدیرکل راه وشهرسازی استان فارس شد.
صحرائیان که فرمانداری جهرم را برعهده داشت در نیمه خردادماه امسال ودر فرصت قانونی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از فرمانداری کناره گیری کرد تا یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جهرم باشد.

اما در ناباوری روز گذشته خبرانتصاب وی به عنوان مدیرکل راه وشهرسازی رسانه ای شد و بنظر میرسد نه تنها رسانه ها و فعالان سیاسی بلکه حتی برخی از نمایندگان از این انتصاب بی اطلاع بوده اند بطوری که امروز دوشنبه و همزمان با مراسم تودیع و معارفه مدیرکل قدیم وجدید راه وشهرسازی، در مجلس شورای اسلامی علی اکبری یکی از چهارنماینده مرم شیراز در مجلس به وزیر راه تذکر داد .

تذکر نماینده مردم شیراز به وزیر راه در خصوص چرا در جابجایی مدیران به جای رعایت حرمت افراد با زد و بند و باج‌دهی اقدام می‌شود؟ قرائت گردید که بنظر میرسد باتوجه به تغییرات روی داده در روزگذشته محور این تذکر عزل مدیرکل راه وشهرسازی باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار