دو خبرنگار از تابناک در بخش های مصاحبه و گزارش که از برگزیدگان نخستین جشنواره بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی بودند روز سه شنبه در آیینی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند
کد خبر: ۷۶۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 16 July 2019

 2 خبرنگار تابناک برگزیده جشنواره بهزیستی و رسانه شدند

به گزارش تابناک ایلام ؛  این آئینی  همزمان با روز بهزیستی و تأمین اجتماعی در سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی ایلام برگزار و از ۲۰ برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، پس از اعلام فراخوان این جشنواره در مجموع ۸۰ اثر در چهار بخش خبر، گزارش، مصاحبه و گفتگو، یادداشت و مقاله به دبیرخانه این جشنواره که پس از داوری ۲۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

زهرا همتی افزود: این آثار از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و سراسری و سایت‌های خبری بودند که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

در بخش خبر این جشنواره با تقدیر از پژمان مهدوی فر از سایت خبری تیتر آخر، عظیم پیرانی از خبرگزاری شبستان و احسان غلامی از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز اثر مجتبی قیطاسی از سایت خبری تابناک ایلام شایسته تقدیر شناخته شد و ناهید ابراهیمی از خبرگزاری ایرنا ایلام، یاسر بابایی از خبرگزاری کردپرس و رضا رستمی از هفته نامه مانشت به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در این بخش همچنین گزارش تصویری رضا خسروی از سایت خبری ایلامیان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

در بخش مصاحبه این جشنواره نیز فرشته قاسمیان از سایت خبری مانا سپهر و مجتبی کاور از سایت خبری تابناک ایلام به ترتیب عنوان‌ها اول و دوم را کسب و اثر غلامرضا محمد مرادی از سایت خبری بازتاب ایلام شایسته تقدیر شناخته شد.

در حوزه یادداشت نیز با تقدیر از حسن نجفی از سایت خبری فریاد نیوز، ستایش الزهرا ابراهیمی از سایت خبری ایلام رسانه و عباس حیدریان از روزنامه راه مردم به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را کسب و همچنین امین محمدی از سایت خبری اخبار ناب ایلام و فرج الله صیدمحمدی از سایت خبری ویرا بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله نیز اثر آرزو جمالوندی از نشریه افق نو، آمنه حسن بیگی از روزنامه صاحب قلم و اعظم آریایی از خبرگزاری آریا به ترتیب به عنوان اول تا سوم انتخاب شدند./م

 رتبه برتر بخش گزارش جشنواره بهزیستی و رسانه به ایرنا رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار