معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام؛
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: عملیات عمرانی و سازه ای زیرگذر رسالت شهر ایلام به پایان رسیده و فاز تکمیلی آن آغاز شده است.
کد خبر: ۷۶۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 16 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا سروری  با بیان اینکه کار پیمانکار در حوزه زیرگذر رسالت به اتمام رسیده و هم اکنون کار بیس و آسفالت، زیبا سازی، نورپردازی، قرنیز و گاردریل توسط شهرداری ایلام در حال انجام است، اظهار کرد: با انجام اقدامات تکمیلی، این پروژه هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: پس از طراحی های انجام شده، پیمانکار عملیات ستون گذاری، خاکبرداری، دیواره سازی و حائل، کنسول ها و عرشه گذاری را به پایان رسانده و تنها کارهای تکمیلی پروژه باقیمانده است.

وی یادآور شد: به صورت همزمان پروژه جمع آوری آب های سطحی ناشی از بارندگی و انتقال آنها به سیل بند بلوار اصناف شهر ایلام بوسیله حفر چاه و تونل زیرزمینی نیز در حال انجام است.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود این پروژه در مدت یک سال به اتمام برسد اما به دلیل مشکلات فنی و اجرایی در زمینه جابجایی تاسیسات آب، برق، گاز و خصوصا مخابرات با تاخیر حدود سه ماهه به بهره برداری می رسد.

سروری تاکید: تمامی تمهیدهای ترافیکی در طول اجرای زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام اندیشیده و تلاش شد دسترسی هیچکدام از شهروندان قطع نشود.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام ۸۰ میلیارد ریال و زمان اجرای آن ۱۲ ماه برآورد شد، یادآور شد: زیرگذر رسالت به طول ۴۳۰ متر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت اله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام با بیان اینکه طرح زیرگذر میدان کشوری نیز بزودی کلنگ زنی خواهد شد، گفت: این طرح به طول ۴۳۰ متر از روبروی ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد و جزییات آن توسط شهردار ایلام اعلام خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار