رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛
رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از تامین 60 درصدی کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه از تولید کنندگان داخلی خبر داد و گفت:خوشبختانه در سال گذشته از 250 میلیارد ریال کالای مورد نیاز خریداری شده این شرکت، حدود ۶۰ درصد آن از تولید کنندگان داخلی تامین شده است.
کد خبر: ۷۶۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 16 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی وحیدی افزود: در راستای تأمین کالا از تولیدکنندگان داخلی، یکی از بهترین پروژه های انجام شده تامین کالای جاذب رطوبت (مولکولارسیو) بوده که در سال‌های قبل از شرکت‌های خارجی تهیه می گردید.

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام افزود: اما سال گذشته با بررسی‌های لازم برای شناسایی توانمندی ساخت داخل، بازدید از امکانات شرکت‌های داخلی و برگزاری جلسات فنی متعدد، در نهایت این کالا با مشخصات فنی مورد نیاز پالایشگاه در یکی از شرکت های داخلی تولید و مورد استفاده قرار گرفت که این امرعلاوه بر حمایت از تولید داخلی، صرفه جویی قابل توجه ارزی برای این پالایشگاه به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد) و در راستای رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی ، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری و با همکاری واحدهای مهندسی و عملیات، مقرر است.

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام گفت:تامین و تولید مابقی مواد شیمیایی و کاتالیست های مورد نیاز این پالایشگاه از طریق شرکت‌های داخلی انجام پذیرد.

وی بادآور شد : باتوجه به تصمیمات مسئولان شرکت مبنی بر کاهش حجم کالاهای موجود در انبار ها، طی پنج سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۵ درصد حجم اقلام موجود در انبار کاهش یافته که باعث آزاد شدن سرمایه شرکت برای اجرای سایر پروژه های اولویت دار شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار