کد خبر: ۷۶۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 17 July 2019
پرونده مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد بر اساس پیش بینی ها قرار بود که خرداد ماه ۹۸ به طور کامل بسته شود اما گویا برخی کاستی ها در این پروژه بزرگ همچنان وجود دارد. به گزارش ایرنا، عملیات ساخت پنج هزار و ۱۱۵ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت استان در سال ۱۳۸۷ آغاز شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از این گفته بود: یک هزار و ۶۷۰ واحد مسکن مهر در استان بلاتکلیف بود که با اقدامات انجام شده در راستای تکمیل آنها، یکهزار و ۲۰۰ واحد از آنها در ایام دهه فجر ۹۷ افتتاح شدند.
عزیز فیلی در سال گذشته با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر در این استان تا پایان خرداد سال ۹۸ به طور کامل بسته می‌شود، افزوده بود که بر اساس آخرین گزارش ها، پیشرفت های فیزیکی مناسبی در حوزه تکمیل زیرساخت های این واحدها به دست آمده است.
اما گویا برخی کاستی های این طرح همچنان وجود دارد و بر اساس نتایج آخرین نشست شورای مسکن این استان در تیرماه امسال، طرح مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد تا پایان تابستان تکمیل می شود.
به گفته فیلی باید دستگاه های خدمات رسان برای رفع کاستی های موجود، تا پایان تیرماه به وظایف خود عمل کنند و در این راستا شهرداری های استان نسبت به کاشت چمن و درخت کاری محوطه مسکن های مهر هر چه سریع تر اقدام کنند.
وی تاکید کرده بود: همچنین شهرداری یاسوج عملیات اجرایی پل دسترسی و جاده دسترسی مسکن مهر سروک را آغاز کرده و اقدامات لازم برای تکمیل آن را انجام دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به تازگی گفته است: از نظر ساختار و اسکلت بیش از ۹۸ درصد ساختمان های مسکن مهر استان به بهره برداری رسیده اما در زمینه نصب انشعابات و زیرساخت ها هنوز کاستی های فراوانی وجود دارد که با انسجام دستگاه های خدماتی مانند آب و فاضلاب و برق، قدم‌های موثری برداشته می‌شود.
به نظر می رسد بخش عمده این پروژه بزرگ در استان تمام شده است و بخشی از مشکلات مانند ایجاد چمن، جاده و انشعاب ها سبب به عقب افتادن اتمام آن شده است که با اجرای آنها این پرونده نیز بسته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار