مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بازرسان و ناظران این اداره کل در جریان بازرسی از واحد های تولید فراورده های مشمول استادارد اجباری، 6 نوع واحد تولیدی بتن و شن و ماسه را به دلیل نقض قوانین استاندارد در شهر ایلام پلمپ کردند.
کد خبر: ۷۶۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 17 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی افزود: این واحدهای تولیدی بتن آماده و شن و ماسه در شهرستان های ایوان و مهران به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت استانداردها پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: استاندارد سازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی ضروری بوده و باید در زمینه معرفی واحدهای تولید بتن آماده غیر استاندارد در سطح استان اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: شاخص کیفیت ساختمان‌ها را می توان بر حسب نوع سازه و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در آن‌ها مورد ارزیابی قرار داد و این مهمترین عامل مقاومت و ایستایی ساختمان‌ها در مقابل عوامل خارجی و تهدیداتی مانند زلزله است.

همتی، هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان برشمرد و گفت: اداره کل استاندارد استان ایلام با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفان و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
چرا اسم این شرکت های متخلف را برای مردم اعلام نمی کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار