سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام ؛
سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام گفت: تیم خیریه دندانپزشکی با تعداد 80 دندانپزشک و دستیار با هدف رفع محرومیت و خدمات‌رسانی مطلوب در مناطق محروم به استان ایلام سفر می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 18 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان گفت: حضور تیم خیریه دندانپزشکی در سطح استان و ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه هدف افزاد نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی تحت پوشش، ارزش اقدام خیرخواهانه این تیم دندانپزشکی را به جامعه نشان خواهد داد.

وی افزود: این تیم خیریه با تعداد ۸۰ دندان‌پزشک، دستیار از یکم الی پنجم مردادماه سال‌جاری در سطح شهرستان‌های ایلام، چرداول، سیروان، دره‌شهر، ملکشاهی و مناطق سیل‌زده استان جهت ارائه خدمات شامل عصب‌کشی، ترمیم، روکش وکشیدن دندان حضور خواهند داشت.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام بیان داشت: بیشتر این خدمات در شهر ایلام به دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ارائه خواهد شد که توسط مراکز بهداشتی و درمان و آموزش و پرورش غربالگری و انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: زمینه‌های مناسب جهت استقرار این تیم دندانپزشکی و رفاه و آسایش آنان در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف فراهم است.

کریمیان خاطرنشان کرد: پزشکان شایسته و مردم‌مدار می‌توانند با روحیه خدمتگذاری به مردم و مناطق محروم استان تیم‌های خیریه در حوزه‌های مختلف پزشکی تشکیل دهند و از این به بعد به‌جای حضور تیم‌های خیریه از سایر نقاط کشور شاهد حضور متخصصان و پزشکان بومی در قالب تیم‌های خیریه‌ای در مناطق محروم استان باشیم.

وی یادآور شد: همچنین با پیگیری مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، با همکاری دانشکده دندانپزشکی و سرای سمن های سلامت استان و با همت تیم دندانپزشکی انجمن صرع ایران خدمات رایگان دندانپزشکی شامل عصب‌کشی، ترمیم، جرم‌گیری و کشیدن دندان  به بیش از ۸۰ نفر از بیماران مبتلا به صرع و ام‌اس ارائه شد./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
پس شهرستان ایوان چی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار