با تلاش نیروهای منابع طبیعی استان و یگان حفاظت منابع طبیعی استان و نیروهای شهرستان ایلام و ایوان و بخش چوار و نیروهای ستاد بحران و سایر ادارات و مردم حریق منطقه بولی بخش چوار مهار شد.
کد خبر: ۷۶۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 19 July 2019

به گزارش تابناک ایلام، شدت وزش باد باعث پیشروی آتش شده و اطفاء آن با سختی صورت گرفت، کوهستانی بودن منطقه کار را برای نیروهای امدادی برای دسترسی به مناطق آسیب دیده دشوار کرده است.

با وجود این مشکلات، از لحظات ابتدایی شروع حریق در منطقه بولی تمامی نیروهای منابع طبیعی، سپاه، بسیج و مردم محلی در منطقه حاضر شده و تلاش این عزیزان سبب شد حریق امروز خاموش شود، اما شیب تند منطقه و سقوط تنه‌های سوخته شده سبب شعله ور شدن مجدد آتش می‌شود.

وی خوشبختانه با تکیه بر تعداد افراد اطفا کننده و سرعت عمل آنها، از پیشروی آتش جلوگیری و سرانجام این آتش سوزی مهار و هم اکنون نیروهای منابع طبیعی جهت جلوگیری از ایجاد حریق مجدد و کنترل، در منطقه حضور دارند.

روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداران شهرستان ایلام و ایوان، نیروهای ادارات جهاد کشاورزی، هلال احمر، بسیج، آتش نشانی، محیط زیست، نیروهای انتظامی، ستاد بحران و سایر ادارات و همچنین از همیاران و طبیعت دوستان و نیروهای مردمی منطقه بولی و ارکوازی و تمامی عزیرانی در امر اطفاء حریق یاری گر اکیپ اطفاء حریق اداره بودند از همه همشهریان، روستانشینان، دهیاران، شوراها و تمامی دوستداران طبیعت خواهشمند است در صورت مشاهده آتش سوزی مراتع ضمن اقدام به اطفاء آن، سریعاً با شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ تماس حاصل فرمایند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار