استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از تخصیص 50 میلیارد ریال برای بهسازی سریع تر زیرساخت های عمران شهری ایوان به عنوان یکی از مسبیرهای تردد و حضور زائران اربعینی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 19 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اربعین استان گفت: این اعتبار برای بهسازی زیر ساخت‌های عمران شهری به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد: این مبلغ که در قالب اعتبارات اربعین و غیر از اعتبار عمرانی سالانه این شهرستان است بتواند در کنار دیگر منابع بخشی از مشکلات عمران شهری ایوان را بهبود ببخشد.

وضعیت نامطلوب عمران شهری از جمله کاستی‌های مورد مطالبه اهالی ایوان است که بهمن ماه سال گذشته در جریان سفر و بازدید ۲ روزه استاندار ایلام نیز مطرح شد.

سلیمانی دشتکی در ان سفر به عنوان پاسخ به مطالبه مردم و همچنین رفع کاستی عمرانی شهرستان وعده تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب بودجه اربعین و استانی به ایوان داد.

ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام در مسیر تردد زائران اربعین حسینی بسوی ایلام و مهران از حیث وضعیت معابر عمومی و روکش خیابان ها شرایط نامناسبی دارد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد ایوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
با سلام و سپاس از پیگیری های خبرگزاری تابناک و برادر عزیزمان جناب آقای اسدی در خصوص مشکلات عمرانی و شهری در شهرستان ایوان که این مشکلات دقیق تر به گوش آقای استاندار رسیده و آن عزیز هم عنایت فرمودند برای تخصیص این اعتبار و حل این مشکلات.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار