مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام اهداف استراتژیک خود را همراستا با اهداف شرکت ملی گاز ایران تعیین کرده و به همین منظور در این شرکت چشم انداز افق سال ۱۴۰۴ با عنوان شرکت سرآمد پالایش گاز کشور در دسترسی به ۵ هدف کلان در حوزه های تولید ،پژوهش، HSE ،تعالی سازمانی و بهره وری تدوین شده است.
کد خبر: ۷۶۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 20 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  مهندس شهریار داری پور اظهار داشت : برای رسیدن به چشم انداز شرکت، اهداف استراتژیک ۲۴ گانه ای تعریف شده که برای رسیدن به این اهداف، در هر یک از واحدهای شرکت نیز اقدامات و پروژه‌های شفافی ترسیم شده است که به صورت مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند تا از روند انجام و پیشرفت آنها اطمینان حاصل شود.

وی اظهار داشت: تعمیرات اساسی پالایشگاه از نیمه دوم تیرماه سال جاری شروع شده که با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام گرفته، انتظار میرود مطابق برنامه، به کلیه اهداف تعریف شده برسیم.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی شامل تجهیزات ثابت، دوار، تجهیزات برقی و ابزار دقیقی شرکت و همچنین تعویض برخی مواد شیمیایی و انجام نسوزکاری در تجهیزات خواهد بود و در کنار فعالیت های تعمیراتی، فعالیت واحد بازرسی فنی و بازدید از تجهیزات و تحلیل نتایج آنها برای اطمینان از عملکرد تجهیزات انجام می شود.

وی تصریح کرد: در رابطه با مقوله تولید، خوشبختانه سال گذشته با تلاش و زحمات مستمر کلیه پرسنل، تولیدی پایدار و با تحقق حداکثری تعهد تولید نسبت به سال قبل انجام گرفته که در این راستا یک و نیم میلیارد متر مکعب گاز تصفیه شده به خط انتقال سراسری گاز تزریق شده و بیش از یک و نیم میلیون بشکه میعانات گازی تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد:گوگرد نیز ۶۰ هزار تن تولید شده که نیمی از آن مصرف داخل کشور و نیمی هم به خارج از کشور صادر گردید و حدود ۴۰ هزار تن محصول ال پی جی به مجتمع پارس جنوبی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در صنایع نفت و گاز به واسطه وجود خطرات و پتانسیل حوادث، رعایت ایمنی در کلیه فعالیتها یکی از ارکان مهم انجام کار است، در این شرکت بصورت مستمر برای کلیه پرسنل اعم از رسمی و پیمانکاری دوره های آموزشی ایمنی برگزار می شود و در کنار آن پرسنل واحدHSE با برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های مدون، موفق به حداقل رساندن حوادث در طی چند سال گذشته شده اند.

مهندس داری پور افزود: پالایشگاههای گاز از جمله صنایعی هستند که در زمان فعالیت به اقلام و تجهیزات یدکی متنوع و زیادی نیاز خواهند داشت که تامین آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این شرکت از چند سال قبل نگاه به تامین کالا از تولیدکنندگان داخلی وجود داشته به نحوی که سال گذشته حدود ۶۰ درصد کالاهای خریداری شده از محصولات تولیدکنندگان داخلی و استفاده از توانمندی ساخت داخل کشور بوده که این امر علاوه بر تحقق حمایت از کالای ایرانی موجب رونق تولید در شرکت های تولید کننده داخل کشور بوده است.

وی تصریح کرد: برای بهره جستن از تولید داخلی، ایجاد تعامل و اعتماد دوجانبه بین تولیدکننده و مصرف کننده و اطمینان خاطر از کیفیت محصول از اهم مسائل است که می‌تواند نگاه به توانمندی ساخت داخل را اثربخش تر کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در طی چند سال گذشته، برخی از تجهیزات و اقلام یدکی از طریق مهندسی معکوس و با حمایت از تولیدکننده گان داخلی منجر به ساخت داخل شده که طیف گسترده ای از آنها هم اکنون در سرویس قرار دارند و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار