معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست اطلاعات واحدهای صنعتی سیل زده را در سامانه ثبت تا نسبت به پرداخت خسارت یا سایر کمک های دولت به آنان اقدام شود.
کد خبر: ۷۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 20 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حیدر نعمتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: با توجه به خسارت سیل بهار ۹۸ به واحدهای صنفی و صنعتی استان بر اساس آمار اعلامی ۲۲۴ واحد شامل ۲۰ واحد صنعتی، ۲۹ واحد معدنی و ۱۷۵ واحد صنفی به مبلغ ۳۵۳ میلیارد ریال دچار خسارت شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام قبلی سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرک صنعتی استان تا فردا مهلت دارند نسبت به ثبت دقیق اطلاعات خواسته شده واحدهای صنعتی و صنفی اقدام کنند.

معاون استاندار ایلام خواستار ثبت به موقع اطلاعات این واحدها در سامانه سجاد توسط کارشناسان مربوطه شد تا حقی از کسی ضایع نشود.

نعمتی افزود: همچنین بانک‌های عامل استان باید با مرکز مکاتبه و سهم خود را از میزان پرداخت خسارت‌های واحدهای صنعتی کسب تکلیف کنند تا در کوتاه‌ترین زمان خسارت این واحدها پرداخت شود.

وی گفت: با توجه به ابعاد سیل فروردین ماه ، شناسایی افراد سیل زده ، ثبت نام آنها و برآورد خسارت‌ها در سامانه سجاد اکنون کار پرداخت تسهیلات بلاعوض یا کم درصد به ۱۰ هزار نفر از کشاورزان ایلامی توسط بانک کشاورزی استان آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ثبت دقیق اطلاعات در سامانه هرچه سریع‌ تر وضعیت کمک در قالب پرداخت تسهیلات یا تمدید آن به مجریان واحدهای صنفی و صنعتی مشخص شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار