مدیرکل ورزش و جوانان ایلام
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: هر هیاتی که فعال تر باشد بطور قطع اعتبارات بیشتری به آن تعلق می گیرد و در صورت عدم توانایی و غیرفعال بودن هیات مجمع فوق العاده تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدرزاده در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان ایلام اظهار داشت: ورزش های زورخانه ای در ایران با دارا بودن قدمت و قداستی خاص الگو و نمایانگر فرهنگ و تمدن ایران است.

وی با بیان اینکه ورزش های زورخانه ای چند دهه در ایلام فعالیت خود را آغاز کرده، افزود: در شهر ایلام ۲ زورخانه وجود دارد که سومین زورخانه به زودی در محله جانبازان با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

حیدرزاده یادآور شد: متاسفانه شهرستان‌های ایلام با وجود داشتن پیشکسوتان و بزرگان بسیاری در این رشته فاقد سالن زورخانه هستند که تلاش می‌شود این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه فعالیت ما در این رشته در ۲ حوزه صورت می گیرد، گفت: ابتدا همگانی کردن این ورزش بین جوانان و نوجوانان و سپس در اولویت قرار دادن این ورزش در آموزش و پرورش برای استعداد یابی نوجوانان و جوانان است.

وی تاکید کرد: یکی از عمده مشکلات این بخش برگزاری کلاس های آموزشی، کارگاهی و داوری در رشته های مختلف و دارای استعداد است که امیدواریم در آینده نزدیک در تعامل با فدراسیون این دغدغه رفع شود.

حیدرزاده یکی از راه های توسعه این ورزش را استعداد یابی در سطوح پایه و جذب مشارکت های مردمی و مالی دانست و گفت: در این راستا هم اداره ورزش و جوانان استان ایلام و هم فدراسیون در این زمینه همکاری لازم را با هیات خواهند داشت و امیدواریم با تربیت ورزشکاران قدرتمند، این رشته جایگاه اصلی خود را بدست آورد.

وی تصریح کرد: سال گذشته کمک های خوبی به هیات های ورزشی در استان شد که با توجه به فعالیت آنها بیشترین مساعدت تا سقف سه میلیارد ریال و کمترین نیز ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی در کشور و برغم محدودیت های موجود در فدراسیون امیدواریم با برگزاری کلاس های آموزشی و استفاده از مربیان و داوران ایلامی در اردوهای تیم ملی بتوانیم با کسب تجربه از آموزش های علمی هم بهره مند شویم.

مجمع عمومی انتخب رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورز ش و جوانان ایلام برگزار شد و از بین ۲ کاندید محمد صادق عبداللهی با کسب ۱۰ رای از ۱۵ رای بمدت چهار سال رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان ایلام شد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار