مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۳۹ میلیون و ۴۳۹ هزار تردد در چهار ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.
کد خبر: ۷۶۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 27 July 2019

به گزارش تابناک اردبیل؛ علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محور بیله‌سوار به پارس‌آباد اظهار داشت: براساس آمارهای ثبت‌شده در دستگاه‌های ترددشمار در سطح استان بیش از 39 میلیون و 439 هزار تردد در چهار ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وی بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان را مربوط به محور اردبیل به آستارا دانست و تصریح کرد: در این محور بیش از دو میلیون و 64 هزار تردد به ثبت رسیده است و پرترددترین محور در استان به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  از افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته 36 میلیون و 718 هزار تردد را در محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم که امسال شاهد افزایش 7.4 درصدی ترددها در این محورها هستیم.

رحمتی با اشاره به فعالیت 64 سامانه ترددشمار برای ثبت ترددها در جاده‌ها و محورهای استان بیان کرد: در کنار دستگاه های ترددشمار،  27 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور نیز با امکان ثبت پلاک خودروها در محورهای مواصلاتی استان فعال بوده و نسبت به ثبت تخلفات فعالیت می‌کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از راه‌اندازی 24 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در 12 نقطه از محورهای اصلی استان خبر داد و افزود: این سامانه‌های در محورهایی نظیر اردبیل به پارس‌آباد و اردبیل به سرچم راه‌اندازی و نصب می‌شود تا در راستای کاهش تلفات و تصادفات در محورهای مواصلاتی فعال شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار