استاندار خوزستان با اشاره به روند یادمان شهید علی هاشمی در اهواز، گفت: بنا بود که بخشی از اعتبارات موردنیاز ساخت یادمان شهید علی هاشمی توسط شهرداری تأمین شود اما تا به امروز کوتاهی‌های صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۶۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 28 July 2019

 غلامرضا شریعتی امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان خوزستان با اشاره به ایثار و شهادت به عنوان امری اعتقادی اظهار داشت: هر کسی که در مسیر دین و وطن خود جانفشانی کند باید خود و بازماندگان او مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی عنوان کرد: در صورتی که فرهنگ ایثار و شهادت با کم و کیف دهه ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشور جایز و حاکم باشد در دیگر نیازی به برنامه‌ریزی و دیگر مسائل نیست.

استاندار خوزستان با اشاره به تأکیدات قرآن کریم و سخنان گوهربار ائمه اطهار(ع) درباره ضرورت تکریم ایثارگران راه دین و وطن، خاطرنشان کرد: گذشت زمان نباید سبب غفلت از ایثارگران راه دین و وطن از سوی مسئولان امر شود.

وی با اشاره به روند یادمان شهید علی هاشمی در اهواز تأکید کرد: بنا بود که بخشی از اعتبارات مورد نیاز ساخت یادمان شهید علی هاشمی توسط شهرداری تأمین شود اما تا به امروز کوتاهی‌های صورت گرفته که سبب آزردگی خاطر خانواده ایشان شده است.

بنابه گفته عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تعداد شهدای استان خوزستان از ابتدای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون 23 هزار شهید هستند که در همین راستا 16 هزار پرونده وجود دارد که دلیل عدم همخوانی آن مهاجرت خانواده‌ها، کهولت سن و بدی آب و هوا است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار