استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:هرجا انتقادات صورت می گیرد مدیران موظف به پاسخگویی هستند اما چنانچه انتقادات مغرضانه و در راستای تخریب باشد سکوت بهترین راه برای مقابله با چنین رفتارهایی است.
کد خبر: ۷۶۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام اظهار کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا از ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌های مردم ‌نهاد و اقشار مختلف جامعه بهره مند شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به پیشگیری در برنامه های مبارزه با مواد مخدر افزود: با توجه به در دسترس بودن آسان مواد مخدر باید قید و بندهای اداری حذف شود و برای رسیدن به نتیجه مناسب هماهنگی، همدلی و همفکری بین دستگاه ها برای مبارزه با با این آسیب اجتماعی بیشتر شود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با توجه به اعتبارات خوبی که در استان جذب شده و شاید بسیاری از استان ها از آن محروم هستند برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و انجام پروژه ها بخصوص در مناطق محروم استان باید سیستم اداری با یک حرکت قوی و نظارت مستمر چابک سازی و کارها با روحیه جهادی انجام شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد، گفت: با اجرای پروژه ها و رعایت عدالت در استخدام نیروهای بومی ظرفیت های بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال در استان داریم که می توانیم از صدها پروژه زیرمجموعه صنایع پتروشیمی، ظرفیت کنگره اربعین و دیگر مزیت ها تعریف و استفاده کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: هرجا انتقادات صورت می گیرد مدیران موظف به پاسخگویی هستند اما چنانچه انتقادات مغرضانه و در راستای تخریب باشد سکوت بهترین راه برای مقابله با چنین رفتارهایی است.

سلیمانی دشتکی به پروژه های درحال اجرای استان اشاره کرد و گفت: پروژه های پتروشیمی ان جی ال دهلران، پروژه های گرمسیری و احیا، پروژه لرزه نگاری ایوان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اکتشاف گاز و نفت، لرزه نگاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان، پروژه pp با یک هزار میلیارد تومان و ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری از جمله پروژه هایی هستند که انقلابی در توسعه استان ایجاد می کنند.

استاندار ایلام همچنین به سفر هیات بلند پایه اقتصادی به ایلام اشاره کرد و گفت: از جمله دستاوردهای این سفر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کبیر کوه، ۳۰۰ میلیارد ریال مسیر ایلام به مهران، ۸۰۰ میلیارد ریال بیمارستان ایلام، انعقاد تفاهم نامه با پنج بانک عامل بانک عامل و ۷۰۰ میلیون یورو برای فاز اول کنسرسیوم است که تحول عظیمی در ایجاد اشتغال بدنبال دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار