امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: رسالت خبرنگار انعکاس اخبار و زوایای پنهان و دغدغه‌های مردم است.
کد خبر: ۷۷۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 09 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت: عنوان کرد: انتقاد سازنده خبرنگاران باید مورد استقبال مسئولان و خدمتگزارن نظام قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه همدلی رمز موفقیت کشور است، افزود: با تلاش مسئولان و همراهی مردم مشکلات اقتصادی  در حال برطرف شدن است لذا با پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب برای اقتصاد درون‌زا تلاش شود تا بار منفی تحریم‌ها خنثی شود.

کریمی تبار اظهار داشت: اگر به ظرفیت‌های داخلی و توان جوانان تکیه شود همه‌ مشکلات کشور حل می شود، لذا اقتصاد مقاومتی اولویت اول مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

امام جمعه ایلام افزود: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و... به دشمن نشان داده که توان مقابله با نظام و ملت ندارد و این موضوع خاری و ذلت آمریکا را نشان داده است.

کریمی تبار اظهار داشت: در اسلام سفارش شده اگر فردی وضعیت مالی خوبی دارد به فقرا کمک کند رزق و روزی وی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه روز عرفه یکی از روزهای مهم سال است، افزود: اگر فردی در شب‌های قدر آمرزیده نشده در این روز با خواندن دعا مورد عفو الهی قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ایلام بیان داشت: رعایت تقوا در همه امور زندگی، باعث موفقیت انسان در امور زندگی می‌شود، لذا خداوند در چندین  آیه از قرآن کریم در امور مختلف مسلمانان را به رعایت تقوا دعوت کرده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار