مدیرکل امور شهری استانداری ایلام:
مدیرکل امور شهری استانداری ایلام گفت: : آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی شهرداری‌ها به همت جهاد دانشگاهی ایلام در سلامت کامل و با هماهنگی با مرکز آزمون کشور در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد
کد خبر: ۷۷۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 10 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل امور شهری استانداری ایلام گفت: : آزمون استخدامی  مشاغل آتش نشانی شهرداری‌ها به همت جهاد دانشگاهی ایلام در سلامت کامل و با هماهنگی با مرکز آزمون کشور در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد .

مهندس علی نظری اظهار کرد: بر اساس مجوز سازمان شهرداری‌های کشور، سهمیه استان ایلام برای جذب در این مرحله ۲۵ نفر بود که برای شرکت در این آزمون ۱۰۷۵ نفر از علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام کردند . .

وی اضافه کرد: در حوزه امتحانی استان ایلام، ۴ نفر زن شرکت داشته اند که سهمیه استان تهران هستند.

مدیرکل امور شهری استانداری ایلام تصریح کرد: در برآیندی که صورت گرفت شرکت کنندگان از نحوه برگزاری آزمون رضایت داشتند که جا دارد از زحمات جهاد دانشگاهی به عنوان برگزار کننده آزمون سپاسگزاری کنم.

نظری افزود: برگزیدگان این آزمون پس از گذراندن مرحله عملی جذب شهرداری های تعیین شده استان ایلام خواهند شد.

صالحیان معاون ذیحساب و مدیرکل مالی سازمان شهرداری‌های کشور نیز پس از بازدید از حوزه های ازمون اتش‌نشانی از جهاد دانشگاهی ایلام به خاطر برگزاری مطلوب آزمون تقدیر و ابراز امیدواری کرد فرایند اعلام نتیجه در زمان مقرر و تعیین شده اعلام شود تا پذیرفته شدگان در اسرع وقت مشخص و مشغول به کار شوند./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار