مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام با ذکر اینکه دولت به مناطق حاشیه نشین و کمتربرخوردار توجه ویژه ای دارد گفت:همچنین توانمند سازی ساکنان مناطق حاشیه شهری از رویکردهای اجرایی مدیریت ارشد استان ایلام است.
کد خبر: ۷۷۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 10 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عهدیه طهماسبی  اظهار داشت: دولت سعی دارد تا با نیاز سنجی و بررسی دقیق مناطق حاشیه نشین با اختصاص اعتبارهای مناسب برای مردمی که در این مناطق زندگی می کنند کاری انجام دهد.

وی ادامه داد: توسعه و تجهیز مراکز ورزشی و آموزشی و مشاوره ای در این مناطق از جمله اهداف اصلی و راهبردی برای کاهش آسیب های اجتماعی است که با جذب اعتبار در این زمینه سعی شده بخشی از نیازهای این مراکز برطرف شود.

وی افزود: امسال مبلغ ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای تجهیز مراکز ورزشی به ورزش وجوانان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهت خرید تجهیزات در مناطق حاشیه نشین استان اختصاص یافته است.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با روسای دستگاههای اجرایی مربوطه در شهرستان ها نیاز سنجی لازم صورت گرفته که تجهیزات مورد نیاز توسط فنی و حرفه ای استان و ورزش و جوانان خریداری که تجهیزات خریداری شده به مناطق حاشیه نشین ‌وکم برخوردار استان طی مراسمی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی ارسال شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار