نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان با اشاره به استقرار حجاج خوزستانی در عربستان، گفت: همه حجاج خوزستانی در سلامت به سر می‌برند. همه خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۷۷۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۲ 11 August 2019

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت استقرار حجاج خوزستانی در کشور عربستان اظهار کرد: با توجه به اختلاف در اعلام اول ماه ذی الحجه بین عربستان و ایران، شنبه (19 مردادماه) در عربستان روز نهم ذی الحجه و روز عرفه بوده است.

وی افزود: همچنین شنبه شب در عربستان شب عید قربان است که این شب در ایران شب عرفه است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان گفت: حجاج شنبه شب را در مشعرالحرام می‌گذرانند و اکنون در حال آمدن از عرفات به سمت مشعرالحرام هستند.

حسن‌زاده بیان کرد: امروز (یکشنبه) نیز پس از طلوع آفتاب به منا خواهند رفت و اعمال واجب را انجام می‌دهند.

وی در خصوص سلامت حجاج خوزستانی، بیان کرد: خوشبختانه همه حجاج خوزستانی در سلامت به سر می‌برند، همه خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. دو نفر از حجاجی که در عربستان فوت کرده اند نیز خوزستانی نبودند.

به گزارش ایسنا، آخرین گروه حجاج خوزستانی روز یکشنبه (23 تیرماه) به کشور عربستان اعزام شد. زائرین خوزستانی نخست به مدینه و پس از پنج روز اقامت در این شهر، جهت انجام مناسک حج به مکه مشرف شدند.

مدت اقامت حجاج خوزستانی در سرزمین وحی 40 روز خواهد بود که 35 روز از آن در مکه و بخشی در منا و عرفات خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حج تمتع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار