مدیر کل میراث فرهنگی ایلام:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: طی سال جاری پنج دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام برگزار شده است.
کد خبر: ۷۷۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 11 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال ۵ دوره آموزش تخصصی گردشگری ویژه فعالان این بخش در راستای توانمند سازی نیروهای مرتبط با حضور کارکنان کلیه تأسیسات گردشگری اهم از هتل ، مهمانپذیر، مجتمع خدماتی و رفاهی ، مدیران اقامتگاههای بوم گردی ، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در راستای دانش افزایی راهنمایان در حوزه طبیعت گردی و بوم گردی و برای مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و …در حوزه اصول برنامه ریزی برای تعیین بازارهای هدف جهت جذب گردشگر و شناسایی انواع نیازهای گردشگران برگزار شد.

شنبه زاده تصریح کرد: در این طرح دوره های آموزشی مشتمل بر مواردی از جمله گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری، مدیریت و کیفیت در صنعت گردشگری، فناوری جدید در گردشگری، مهارت های عبور از بحران های منطقه ای در حوزه گردشگری، رفتار حرفه ای در صنعت گردشگری، تبیین آئین نامه های ابلاغی برای دفاتر و واحدهای پذیرایی است.

 مدیر کل میراث فرهنگی ایلام اضافه کرد : آموزش در همه دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و در ده های اخیر نقش آموزش و بازنگری و نیز توسعه دانسته ها از جمله ضرورت هایی است که همه دستگاه ها و بخش های دولتی بدان پرداخته و مورد اهمیت قرار می دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام با بیان اینکه برگزاری این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است اضافه کرد : در بحث آموزش ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه ای و شرایط عبور از بحران های منطقه ای مهم است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار