مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ۸۱ کارآفرین ایلامی با ثبت نام در سامانه کارآفرینان برتر برای حضور در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۷۷۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 13 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان سیزدهمین جشنواره استانی، همزمان با سراسر کشور، از هشتم خرداد تا ۳۱ تیرماه در ایلام آغاز شد که با توجه به مهلت ۲۰ روزه و تمدید آن تا بیستم مردادماه، در مجموع ۸۱ فعال اقتصادی در شهرستان های استان با ثبت نام در این سامانه آمادگی خود را برای حضور در این رویداد استانی اعلام کردند.

وی افزود: سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می شود.

شیرخانی تاکید کرد: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.

وی گفت: بکی از برنامه های مهم وزارت با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است که بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می نماید./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار