رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران گفت: پرداخت تسهیلات 750 میلیون ریالی به متقاضیان ساخت مسکن در دهلران شامل کسانی می‌شود که صاحب زمین مسکونی هستند.
کد خبر: ۷۷۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد نقیبی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران از آغاز طرح  اقدام ملی مسکن در کشور خبر داد و اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن یکی از مهمترین برنامه‌های دولت به منظور تعادل بخشی به عرضه و تولید مسکن در کشور است که می‌تواند در کنار سایر گزینه‌های دولت، تولید مسکن را به جریانی پایدار تبدیل کند.

وی افزود: بر اساس این طرح قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید و ۱۰۰ هزار واحد در طرح بافت فرسوده هستند و تولید ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر را بنیاد مسکن بر عهده دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران عنوان کرد: سهمیه اختصاص یافته به بنیاد مسکن استان ایلام در این مرحله تعداد هزار واحد است که بر اساس توزیع شهرستانی تقسیم می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح اقدام ملی مسکن  با مشارکت بانک مسکن انجام خواهد شد و هرکدام از متقاضیان واجد شرایط مبلغ 750 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

نقیبی با بیان اینکه تسهیلات اعطایی بانک مسکن بدون نیاز به سرمایه گذاری و خرید اوراق پرداخت می شود، خاطرنشان ساخت: این طرح شامل کسانی خواهد شد که دارای زمین مسکونی هستند.

وی یادآور شد: صاحبان زمین مسکونی و کسانی که منازل فرسوده خود را تخریب کرده‌اند برای احداث منزل و استفاده از مزایای طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند به شعب بنیاد مسکن مراجعه نمایند تا برای آنها پرونده تشکیل و جهت اقدامات بعدی راهنمایی شوند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار