معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان؛
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش یکی از سازوکارهایی است برای انعکاس قابلیت‌ها و استعدادهای جوانان مطرح است و نباید این نکته فراموش شود که ساماندهی امور جوانان در صدر مأموریت دولت قرار داشته و خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمشید تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، اظهار کرد: وزیر محترم ورزش جوانان با آشنایی که با روحیات و مطالبات نسل جوان داشتند، مأموریت‌های وزارتخانه را در حوزه جوانان طوری طراحی و تدوین کرده‌اند که مسئله جوان به‌عنوان مسئله اصلی کشور تلقی شود.

وی بابیان اینکه 27 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند، ابراز کرد: ورزش یکی از سازوکارهایی است برای انعکاس قابلیت‌ها و استعدادهای جوانان مطرح است و نباید این نکته فراموش شود که ساماندهی امور جوانان در صدر مأموریت دولت قرار داشته و خواهد بود.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی این وزارت در استان‌ها، یادآور شد: رده سنی مدیریتی در استان‌ها 38 تا 40 سال است که نشان‌دهنده نگاه مثبت وزیر محترم به جوانان است و امید است گفتمان ملی در خصوص سرمایه‌های اجتماعی بتواند نقش خود را به‌عنوان گفتمان بسیار ارزشمندی در سطح جامعه ایفا کند.

تقی زاده ابراز کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، توجه به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در سرلوحه کار و فعالیت‌های دولت و وزیر ورزش و جوانان است و رد این خصوص استان ایلام به‌عنوان مرکزی تعریف‌شده که بتواند استانداردهای جهانی را در حوزه ورزش ایجاد و تعریف کند.

وی بابیان اینکه رسیدن به استانداردهای بین‌المللی نیاز به همت و تلاش همه مسئولان و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم را دارد، گفت: در ایران اسلامی، استان ایلام نمره برتر را در حوزه سرانه ورزشی دارد که یک مترمربع تعریف کرده است و این امر جای تقدیر دارد.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: استان ایلام از نگاه ورزشی، به‌عنوان پایتخت ورزشی غرب کشور مطرح است که می‌تواند نقش ویژه‌ای را در تعامل فعالیت‌های ورزشی با 3 استان همسایه خود در کشور عراق داشته باشد و روابط خوبی را در حوزه ورزشی با این کشور تعریف کند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: استان ایلام بااین‌همه قهرمانی‌هایی که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی دارد، بتواند نقش خود را به‌عنوان مرکز قهرمانی کشور در غرب کشور ایفا کند، حضور ورزشکاران ایلامی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و جهانی ظرفیت خوبی را برای حضور ورزشکاران ایلامی در المپیک 2020 فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: انسجام، اراده و کسب سکوهای آسیایی و جهانی و المپیکی به‌عنوان شعار وزیر محترم ورزش و جوانان، در جامعه ورزشی کشور با جدیت پیگیری و تقویت می‌شود تا شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران ایران اسلامی در مجامع ورزشی جهانی و المپیک باشیم.

تقی زاده با تقدیر از تلاش‌های حیدر زاده، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: مدیرکل جدید، اندیشه نویی دارند و نگاه ایشان، دانشگاهی و ورزشی است، انتظار می‌رود که در جذب اسپانسرهای قوی و فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی استان و برگزاری مسابقات بین‌المللی و اعزام ورزشکاران به رویدادهای جهانی، تلاش کرده و از جامعه ورزشی استان هم انتظار داریم که با ایشان نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تقریباً سه نفر برای مدیریت ورزش و جوانان استان معرفی‌شده بودند و هر سه نفر شایستگی این پست را داشتند ولی در جمع‌بندی قضیه باید یک نفر برای استان انتخاب می‌شد و انتخاب علیشاهی هیچ‌چیزی از مدیریت دیگر دوستان کم نمی‌کند و امیدواریم که از ظرفیت این دوستان در ارتقای ورزش استان نیز به‌خوبی استفاده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار