کد خبر: ۷۷۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ 14 August 2019

بدون شک اگر برخی محدودیت‌ها نبود به راحتی میشد پرده از امور بسیاری از دغلکاران مدعی روشنفکری استان هرمزگان که اغلب پایتخت نشین هستند، برداشت، که در حال حاضر با استفاده از رانت چه بلایی بر سر مردم هرمزگان آورده‌اند.
آنهایی که در محافل شبانه‌شان با برخی تئوریسین‌های مرکز نشین بر سر منافع استان معامله می‌کنند و هدفشان فقط و فقط پر کردن جیب مبارک برای هفت تا هشت نسل بعدیشان است.
این عده محدود با برنامه‌ریزی و چیدمان دقیق مهره‌های خود در برخی جاها سعی در مهندسی بسیاری از موقعیت‌ها من جمله انتخابات و جمع‌آوری آرا برای صاحبان قدرت با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان دارند.
اینکه برخی دوستان پیام داده بودند چرا مستقیماً در مطالب خود به افراد یا مشکلات اشاره نمی کنید ، یا در محیطی خاص می نویسید ، به دلیل برخی معذوریت‌هایی است که وجود دارد و ان شاالله در این برهه از تاریخ سیاسی هرمزگان با روشنگری برخی موارد ، مردم پی به بسیاری از اتفاقاتی که در استان رخ می‌دهد و کسی هم خبردار نمی‌شود ، خواهند برد و پرده از رفتارهای سیاسی برخی بازنشسته های رادیکال ، پستو نشین و زیاده خواه ، کنار خواهد رفت.
در اینجا ذکر یک نکته را بسیار ضروری می دانم … اول اینکه پدر خوانده نه در شرق است و نه در غرب استان بلکه در کل استان استیلا داشته و قصد دارد امپراطوری خود را با استفاده از رانت‌های موجود گسترش دهد.
دوم اینکه پدر خوانده منتهی به یک فرد خاص نمی‌شود بلکه یک تفکر تمامیت خواه است ، پس دوستان عزیز ذهن خود را به سمت فرد خاصی معطوف نکنند چرا که فقط با مطالعه و شناسایی رفتارهای رادیکال سیاسی ، به راحتی می‌توان بساط پدر خوانده را در استان هرمزگان شناسایی و تشخیص داد.
جریان رادیکال که مدتهاست تیشه به منافع استان زده و برای کسب قدرت روز افزون خود از هیچ تلاشی دست بردار نیست.
مردم استان باید بدانند که یک رای‌شان چه بلایی بر سرشان می آورد…این رای می تواند هم باعث خوشبختی و هم باعث بدبختیشان شود ، پس بهتر است از انجام هرگونه معامله و خرید و فروش آرای خود جلوگیری کنند.
ممکن است در وهله اول در این شرایط سخت اقتصادی یک رأی برابر با یک گونی برنج یا یک حلب روغن و یا یک کارت شارژ باشد و به مدت یک یا دو هفته رواج زندگی برخی را بدهد اما از آن سو پس از اتمام انتخابات طرف مورد نظر هیچ توجهی به منافع پایدار مردم استان مانند صنایع و معادن و دریا و…که نمی‌کند، هیچ، بلکه منافع استان را برای برخی مرکزنشین‌ها و خاندان و آل و تبار و باند مافیایی خود مصادره می کند.
لازم است مردم هرمزگان مطالعه‌ای دقیق در باب نحوه تعامل ، مهره چینی و سبک گفتمان پدرخوانده داشته باشند و توجه خود را به حرکات سیاسی این زیاده خواهان معطوف دارند تا بتوانند دست آنها را بخوانند.
اگر چنین کنند و خواستار روشنگری سیاسی شوند بسیاری از پرده‌ها کنار خواهد رفت و پرونده‌های سیاه رو خواهد شد.
پرونده‌های معاملات کلان در تاریک‌خانه‌های دغلکاران حقه باز بر سر منافع استان و به یغما بردن منافع و حقوق تک تک مردم استان.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار